Klachtenregeling

Klachten

De Vlier Praktijk biedt zorg waarbinnen cliënten zichzelf kunnen zijn. Waar goed gekeken wordt naar de unieke persoonlijkheid met eigen karaktereigenschappen, interesses, mogelijkheden en ook beperkingen. Zorg waar er ingespeeld wordt op de individuele vraag. Door de open communicatie bij De Vlier Praktijk is het vaak mogelijk om preventief signalen van ontevredenheid op te pikken. Toch kan het voorkomen dat signalen niet opgepikt worden en dat er klachten ontstaan.

Het is belangrijk dat klachten in eerste instantie besproken worden met de individueel begeleider zelf; Joan van Lier. Dan kan er samen gekeken worden naar een oplossing van de klacht. Om uw klacht intern bij De Vlier Praktijk te melden, kunt u ook gebruik maken van het klachtenformulier. Deze kunt u versleuteld en beveiligd versturen naar joanvanlier@home.nl.

Indien u zich onvoldoende gehoord of onveilig voelt om de klacht kenbaar te maken bij de individueel begeleider, kunt u uw klacht kenbaar maken bij de opdrachtgever, zoals de gemeente. Of de klachtenfunctionaris en geschillencommissie van Solopartners, waar De Vlier Praktijk bij aangesloten is.

Klachtenregeling:

Solopartners, lidnummer 101334.

Saksenweg 42

5349 BX Oss
Tel: 085 - 2010140
Share by: